Birutas Mageles Starptautiskā Stilistu Skola

Sveiki, te Neta no 3.b. kursa !

Posted in Birutas Mageles Stilistu Skola, studenti by birutamagele on March 15, 2010

Ir tik daudz, ko pateikt visu, kas mīt manā prātā un, kas palicis atmiņā pa šiem divarpus gadiem……Es vislabāk atceros to momentu, kad pirmoreiz gribēju atākt uz šo skolu uz atvērtajām durvju dienām, bet ierados par vēlu, pirmoreiz netiku, tāpēc cītīgi pētīju skolu internetā un tad jau augustā biju klāt, vēl šodien atceros, kā vēlējos iet mācīties par fotogrāfu, bet man teica:”Latvijā ir ļoti daudz fotogrāfu, tāpēc būs liela konkurence, un vēl visa tā mantība jāstaipa līdz, bet ar stilista profesiju vienmēr varēsi maizīti nopelnīt!” Laikam jau mani šie vārdi uzrunāja….tāpēc tagad esmu te un ar visu atdevi, mīlestību un spēku cenšos pabeigt skolu, jo nekad nekas nav nācis viegli, un nekad neviens neko nav klēpī licis, tāpēc visi mani darbi ir nākuši ar lielu sevis atdevi, jo nekas nevar būt labāks un skaistāks, kā tas, kas nāk no sirds!!! Jo katrā manā darbā ir daļa manis, manas dvēseles.

Šajā laika posmā esmu ļoti, ļoti mainījusies – uz labo pusi, draugi, radi to pamana, no manis ir pazudis tas tā saucamais jaunības naivums un puiciskums, es atradu sevī sievieti, kas arī var būt skaista, pat neuzliekot uz sevis tonnām kosmētikas, atliek vien atrast īsto paleti, pareizos toņos un acis mirdz. Patiešām mirdz. Un ne to vien varēja apgūt pie Mageles kundzes, ja es varētu es pieliktu dažus vārdus par skolotājiem, jo to apņēmību un sparu ar kādu viņas mūs māca – ja man tagad būtu galvā cepure, es viņu priekšā to noņemtu – noliektu galvu, jo es apbrīnoju, kur viņas ņem to enerģiju!!
“Nekad neatliec uz rītdienu to, ko vari izdarīt šodien” – tas ir mans dzinulis, es cenšos, lai mani novērtētu un mani novērtē, par ko? Par tām zināšanām, kuras esmu ieguvusi šajos gados un pratusi pielietot visu to, ko esmu apguvusi. Es domāju, ka ja katrs cilvēks uzņemtu sevī to, ko mums māca, tad dzīvē būtu lielāki piedāvājumi un iespējas. Es liekot zināšanas darbos, jau esmu pabijusi tādās neispējamās vietās un starp tādiem cilvēkiem, par kuriem agrāk nemaz nenācās sapņot,piemēram, Koru kari 2, Baltic Beauty World 2008./ 2009, strādāju sieviešu portālā http://www.sievietespasaule.lv, esmu pabijusi vienas īsfilmas “Poga” filmēšanā, strādājusi ar tādiem fotogrāfiem kā Andrejs Zavadskis, Gartis Ločmelis un vēl daudz kur citur, man ir izveidojies jau savs klientu loks matu griešanā, un tas viss pateicoties tiem skolotājiem, kas dod šīs zināšanas no paaudzes nākamajām paaudzēm, nevaru nepieminēt Birutu Mageli, Marutu Liepu, Janu Plankāju, Ievu Paškeviču, Ilzi Kozlovsku un Allu Špaku!!!!

Skolai novēlētu turpmāk uzņemt arvien vairāk studentu un uzplaukt kā rozei ne tikai uz Latvijas skatuves, bet arī visā plašajā pasaulē!!!!! Savu karjeru domāju celt Zviedrijā, tad nu cerēsim, ka tur Jūsu skolas vārds izskanēs ne reizi vien!!!!!


Tagged with: , , , , ,

2 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Evija said, on March 15, 2010 at 13:48

    Nevaru nepievienoties Tevis rakstītajam! Lai veicas Tev, un mums visiem kopā arī dzan.

    • birutamagele said, on April 7, 2010 at 19:19

      Mēs ar pievienojamies.Jo izcilība ir meklējama mūs pašos.


Leave a Reply

