Birutas Mageles Starptautiskā Stilistu Skola

Intervija ar skolas direktori Birutu Mageli portālā sievietespasaule.lv

Posted in Frizieri, Frizieris, Latvija, Makeup, stilists, studenti, Uncategorized by birutamagele on September 19, 2012

Cilvēks orķestris, kuram katra nots ir harmonijā. Image

Šogad Birutas Mageles stilistu skolai aprit 20 gadu. Biruta pati mīl cilvēkus un ar savu atvērto smaidu un dzirkstošajiem smiekliem to apliecina katrā sarunas minūtē. Tikpat pārliecinoši, manī tiek mainīts stereotips par to, cik patiesībā dvēselē dziļa un aizraujoša ir stilista profesija. Viņa ir cilvēks, kurš dzīvo harmonijā ar sevi un darbu, ko dara ar mīlestību. BIRUTA MAGELE.  

Kā Jūs raksturotu savu nodarbošanos?

Es esmu vizuālā tēla stilists. Es domāju, ka mani ir veidojusi dzīve un liktenis, jo tieši tas mani ir ielicis šajā sfērā un ļāvis iet cauri visām šīs profesijas niansēm. Es sāku kā frizieris un strādāju dažādos salonos. Tad no salona mani uzaicināja strādāt uz pirmo frizieru skolu. Savukārt, pēc tam man bija iespēja mācīties Ungārijā un Čehijā. Tolaik tas likās sasniegums. Mani jau no skolas sola ir interesējušas modes lietas. Tāpēc es, kaut kādā veidā, no skolas tiku aizvilināta uz Rīgas kinostudiju pie grima mākslinieces. Viņa bija ļoti laba savā specialitātē, taču galīgi nemācēja strādāt ar matiem un man bija viņai jāpalīdz. Es uz to parakstījos, jo mani interesēja arī visa tā aktieru un operatoru būšana, kā arī režija. Man likās, ka tas būs kaut kas jauns un interesants, un tā arī bija. Tā es pie Karīnas kundzes nostrādāju daudzus gadus, un šajā laikā man bija tas gods strādāt ar labiem režisoriem. Tad atvērās kinoaktieru studija, es izturēju konkursu un sāku tur mācīties. Aktiermākslā visu ņem, kā saka, “no iekšas”, un tas man tagad ļoti palīdz stilista darbā. Beigu beigās bija tā, ka viena grima māksliniece gāja dekrētā, un mani uz laiku aizvilināja uz televīziju, kur es arī paliku. Nostrādāju tur vairāk kā 30 gadus……. Visu Interviju ar Birutu Mageli lasīt šeit.

Leave a Reply

